6 oktober

I'm hooome! Oj, vilken lång dag det blev idag... och inget blogginlägg på hela dagen. Skäms Elin!
Idag har jag haft fullt upp till jobbet. Det är pressvisning i showroomet nästa vecka så idag har jag och min underbara assistent paketerat upp en del nya kollektioner och tagit ner de gamla. Hade även finbesök i showroomet idag av en person som lämnade ett helt nytt smyckesmärke som heter Josh och lite senare kom Tove från Iduna med giveaways och en massa nytt från Albrekt guld, Guldfynd och Hallbergs guld. Mer om smycken kan ni läsa på Starstudio showrooms blogg. Sen satt vi självklart med en massa sminkjobb.... Har 3 stycken jobb som vi har diedline på fredag och jag fick reda på det här igår... så det kommer bli långa dagar resten av denna vecka. Pust. Nu ska jag ringa min kära pojkvän och höra hur hans dag varit.
Love


Superfina nyheter från Guldfynd


Det nya smyckesmärket Josh


Angelica och Tove

Här är det fullrulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0