Tandläkare...

I'm hoooome! Vilken dag. Kom precis hem från tandläkaren. Jag tydligen karies under 2 lagningar som jag gjort tidigare. Hur lyckas man som tandläkare?! Så nu har jag lagat ena tanden tillfällig för att det fanns karies nära själv nerven så min nya tandläkare har stupat i något medel i min tand som gör att nerven drar sig tillbaka, och lagt en tillfällig lagning över som jag ska ta bort och göra en riktig lagning om 4 månader. Usch.
Aja, nu till något roligare. Idag har jag varit runt på 3 olika pressvisningar; Lindex, KappAhl och Polhem, samt varit på ett presskontor och lånat lite kläder till en plåtning som är nästa torsdag. :)

Lindex


Härlig sommarklänning från Lindex
Lindex
Lindex
KappAhl
KappAhl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0