22:51

Nu är jag hemma efter en otroligt innehållsrik dag. Det är nog lika bra att lägga mig på en gång eftersom jag har en morgondag som är lika fullbokad den med. Just nu skulle jag verkligen behövt en assistent. Stefanie, vart är du när jag behöver dig!?! Tack och lov att vi kommer ha en praktikant från och med nästa vecka :)
Nej, nu måste jag göra mig iordning för att sova, annars kommer jag somna med sminket och kläderna på.
Jag ska försöka lägga upp bilder från Lanvin imorgon, jag tog nämligen kort med Julias mobil eftersom min inte hade något batteri, så jag väntar på att hon ska maila över bilderna till mig. Hoppas ni klarar er!
God natt allesammans! Glöm inte förresten att rösta på Julia! Just nu ligger hon på 8:e plats och är på väg att slås ut...
God natt!
Love
Här är en klänning från Lanvin för H&M

Kommentarer
Postat av: Steffi

Nooo ni får inte ersätta mig ;)

Jag står beredd utanför starstudio när jag kommer hem! Hoppas allt går bra med skolan och allt. Vi ses nästa vecka. Kram!

2010-11-07 @ 16:26:38
URL: http://stedad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0