Laserbehandlad överarm

Hallå, hallå!
Här sitter jag i skolan och väntar på att prata betyg med några av lärarna. Har redan haft 2 betygsamtal och fick reda på att jag får VG i idrotten (trots att jag inte varit på någon lektion i hela 3:an) och MVG i nutida konst! :)
Här i en bild på hur min överarm se ut efter gårdagens laserbehandling. Vackert va? Fick stränga order om att jag inte får sola armen under hela sommaren. :( De mörklila fläckarna (som är mer svarta i verkligheten) är blåmärken... så ni kan tänkta er om det gjorde ont...

Kommentarer
Postat av: Anna S

Men kära Elin! Vad har du gjort??

Vadå laser behandling??!! :/

2010-05-26 @ 14:51:07
Postat av: Victoria

Oj! Varför blev du laserbehandlad? Det ser inte kul ut.. :S

2010-05-26 @ 16:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0