Det börjar på P

Hallå alla läsare!
Det har inte blivit så mycket skrivande i bloggen idag. Har största delen legat i sängen och sovit. Har gått på värktabletter hela dagen. Har haft jordens jobbigaste mensvärk. Ibland önskar jag att jag var kille.... :P

Här kommer lite bilder från skivan!


Jag och Mikael


Ella med lillasyster


Brille var pokare och Challe en palm


Ellas pojkvän Niklas var pinginsspelare


Ella, jag och Brille


Evelina som papegoja


Elli, Nicole, jag och Ella var skolans egna cheerleaders (pompom-crew)


Mikael och Peder




Li, Johanna, Sandra och Michelle


Elina som pilot


Amanda, Ellinor, Ellen, Josefin, Andrea och Sofia


Parisaren Jens


Kevin, Felix och Micke som pojkband


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0