Promenad

Hallå alla läsare!
Det har inte blivit så mycket bloggande här i bloggen idag. Har haft fullt upp med allting. Är helt slut.
Idag hade vi friluftsdag i skolan, och eftersom jag inte får träna pga fingret fick jag välja alternativet - vandring i hellasgården med korvgrillning.
Så värst mycket vandring blev det inte för mig och Elina (plus några fler som väntade på elever som skulle komma försent...), utan mer en 3 km:s promenad i det vackra vädret. Efter 2 timmar åkte jag vidare till studion för att jobba. Det är hjärligt med korta idrottsdagar :) Och sen efter det har dagen bara rullar på...
Här kommer lite bilder från dagens promenad.


Elina och jag


Fanny


Johanna och Li


Underbart väder

Mina ögon går i kors. Dags att sova. Imorgon blir det pressfrukost, rehab, skola, pressvisning och förhoppningsvis ett besök på gymmet. God natt allesammans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0