Dagens schema

Hallå, hallå!

Här sitter jag på studion och jobbar på för fullt. Har massor att göra :). Har ungefär 8 olika jobb (6 skönhet och 2 mode) som ska vara klara innan midsommar, så jag har fullt upp.
Idag ser mitt schema ut så här:
10.00-13.00 Jobba på studion
13.00 Träffa Mikael och gå till NK för att byta min studentpresent som jag fick av honom
13.15 Till KappAhls presskontor och välja ut kläder till en plåtning samt kolla in deras utförsäljning. :)
13.30 Välja ut kläder från Lindex presskontor
14.15 Vara på ännu ett presskontor...
15.00-17.00 Jobba vidare på studion
18.30 Möta upp lite kompisar för att sen åka till Julias slutkonsert
19.00 Julias slutkonsert. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0