Påsar under ögonen...?

Jag har fått lite önskemål att skriva lite mer om killmode... men eftersom jag inte har något på lager, tänkte jag istället tipsa lite om produkter som gör susen för påsar under ögon - för de har alla människor mer eller minde, killar som tjejer.

För mig var påsarna under ögonen ett stort problem, tro mig, jag har provat de flesta huskurerna. Gurka, kalla skedar. Listan kan bli lång... jag har till och med provat att den metoden med tepåsar... Ni vill inte vet. Men jag kan säga som så att det blev väldigt äckligt och kladdigt. Prova den inte. Jag var verkligen desperat. Men nu kan alla huskurer slänga sig i väggen för här är två produkter som verkligen kan trolla.

Först ut är Yves Rochers ögonkräm Bio Specific active senitive. Den är kanske lite för rosa för en del killar men den är underbar. Kostar 149 kr (just nu är den på 40% rea på Yves Rocher).
Jag säger bara: Tack gode Gud för denna produkt. Den har verkligen gjort under för mina påsar. Genom denna ögonkräm har de blivit betydligt mindre, jag har inte alls samma problem som förr.

Andra och sista produkten är Anatomicals ögonkräm, "no old bags allowed eye gel" och den är lika underbar den. Den ligger i min sminkneccessär om det är någon som vill testa :P. Älskar även deras brukhandvisning. Den är klockren. Kostar 99 kr och finns på bland annat Nelly.
No OldBags Allowed Eyegel SEK 99, Anatomicals - NELLY.COM

Kommentarer
Postat av: Mikael

Men den jag fick av dig då? Den är ju sjukt bra den med. Jag får hud som en grekisk pojke.

2010-01-07 @ 22:21:11
Postat av: Elin

Den är nog oxå bra. Jag vet inte själv hur den är... vet inte ens vad det är för märke. Kan inte tips om någonting jag inte... :p

2010-01-07 @ 23:15:49
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0