Djävulen bär Prada

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag på jobbet. Det blev mycket att gå och bära idag. Kände mig lite som Anne Hathaway i Djävuel bär Prada när jag sprang runt på på stan i mina röda stövletter och utförde en massa ärenden. Skillnaden mellan mig och henne är att hon har en fruktansvärd boss medan min är hur trevlig och snäll som helst.

http://shopping.blogg.se/images/2006/devil_1165676912_197673.jpg

 

Under morgonens alla äranden tog jag även tillfället till akt och shoppade lite saker till mig själv.

Ett halsband med massor av olika kedjor, 99 kr, Lindex.

 

Ett par stövlar i riktig mocka som jag hittade för halva priset, 449 kr (899 kr), dna shoes.



Nu ska jag sova. Imorgon är det plåtning :)
God natt!
Love

Kommentarer
Postat av: farmor

blå sockor finns att hämta

2010-01-13 @ 01:14:13
Postat av: farmor

blå sockor finns att hämta

2010-01-13 @ 01:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0