Arbetsnarkoman?

Hallå, hallå!

Vad ska man hitta på idag? Någon som har ett förslag? Jag har verkligen tråkigt. Känner mig suger på att läsa en bok om design. Tyvärr har jag bara ingen. Någonting jag måste skaffa.

Igår var jag sjukt effektiv:
- Tvättade alla mina smutsiga kläder (hela 5 maskiner fulla med tvätt)
- Städade badrummet
- Skrev på lite texter till Eventuells hemsida
- Ringde lite folk ang lite olika plåtningar
- Pluggade på lite mer om rumpor
- Städade mitt rum
- Sydde klart en klänning
- Skrev på en affärsplan
- Träffade vackra Victora och vi mailade ett företag om en idé... Håll tummarna :)
- Svarde på jobbmail

Men idag har jag verkligen ingenting att göra. Fick för mig att det var söndag idag. Tänkte "Äntligen är det snart måndag och dags för jobb!". Men nej, det är bara lördag. Jag är en arbetsnarkoman. Jag är inte gjord för långsamma lördagar.
Love

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0