11 januari

God morgon, god morgon!
Här sitter jag på jobbet och väntar på alla kläder som ska komma in idag. Ska lägga ihop mitt första jobb :)... typ. Vi ska göra en jeansgudie där av allt plugg om rumpor. Jag har alltså pluggat vilken typ av jeans olika personer ska ha. Känner mig faktiskt lite nervös inför plåtningen som är imorgon och på onsdag.
Blev lite besviken på skorna som jag beställde till plåtningen. Bad om färgglada skor och jag fick svarta och naturfärgade...
Nej, här kan jag inte sitta. Ska sätta på lite te och sortera lite produkter.
Ha en bra dag!
Love

Här är förresten en bild från gårdagen. Var och på Vapiano med Mikael, Hannah och Samuel. 


Samuel och Hannah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0