Operation imorgon.

Äntligen fungerar bloggen... Det har varit krångel med den hela dagen.
Fick för en stund sen reda på att jag ska vara på SÖS kl 7 imorgon och vara redo för operation. Jag hoppas jag slipper vänta en massa innan själva operationen, eftersom jag måste vara fastande och får inte ens dricka någonting efter 6.00. Blir så sjukt grinig annars.
Börjar känna mig nervös. Usch. Känner mig lätt svimfärdig av bara tanken att de ska skära upp hela lillfingret. Hela operationen tar drygt en timme. Pratade med en sjuksköterska idag på mobilen och han sa att själva skärandet tar 45 minuter.  Hoppas på att jag blir nersövd så jag slipper se och spänna mig i onödan.
Nu ska jag sätta igång med att städa mitt rum.
Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0