Fashion week by Berns, dag 1

Hallå alla läsare! Hoppas ni har haft en bra dag, det har i alla fall jag haft.
Har varit på Berns modevecka. Det har varit riktigt roligt. :) Kände lite som om jag var med i en film. Jag har någon den roligaste praktiken på hela skolan. Att få gå på modevisningar och sitta front row tillsammans med Sveriges modeelite är ju inte fyskam. Men det glamorösa livet inom mode har sin baksida. Det här branschen är ingen dans på rosor som många kan tro.
Man måste verkligen jobba stenhårt för att ha en chans att komma in och folk kan vara så otroligt otrevliga eftersom man inte är Sofi Farhman eller Elin Kling. Idag hade jag verkligen tur. Det är inte ofta en assistent får sitta längst fram. Tycker synd om tjejen som satt brevid mig på en visning, som de helt plötsligt flyttade på för att ge någon annan person den platsen.

Nu måste jag kila, ska på årsmöte.
Härnedan är lite bilder från dagen.
Love

Dagmars visning:











Ewa iWalla:









Dr Denim Jeansmakers:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0