Dagen

Nu är jag hemma efter dagens jobb. Har precis bokat taxi för morgondagen när jag ska på lunch med Garnier. Känns väldigt lyxigt att de bjuder på taxi på både till och från lunchen. Ibland är det bra härligt att jobba i denna bransch.

Denna dag har varit lång och stressig med väldigt rolig.
Idag har jag:
9.00 Fikat med far min i skrapan innan vi åkte upp med hissen till restaurangen Och Himlen Därtill för att titta på deras mattor.
10.00 Jobbat på studion med att sortera skönhetsprodukter, svara på mail osv.
11.30 Lunch med Mikael och 2 av hans vänner från juridiken på Vapiano
13.00 Returnerat kläder
15.00Tittat på KappAhls nya vintagekollektion. (info och bilder kommer senare)
16.30 Ätit glass med Mikael
17.00 Lagt ihop 3 olika modejobb
19.00 Haft möte med Eventuell om mässan och vårt kommande event
22.30 kom jag äntligen hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0