Att göra

Hallå hallå! :)
Sitter här på mitt rum och försöker komma på någon bra anledning varför jag inte ska börjar städa eller tvätta alla mina kläder. Suck jag vill verkligen inte. Har en lång "att-göra-lista" men jag orkar inte riktigt. Vill hellre titta på film. Men jag har ingen att titta på film med. Familjen är på väg upp till Trannstrand får att åka skidor.
Nej, nu måste jag ta tag i mitt liv. Det är bara bita i det sura äpplet. Kan inte skjuta upp allting hela tiden. :p
Här är veckans att-göra-lista:

- Tvätta alla kläder
- Rensa ut bland alla skönhetsprodukter
- Städa rummet
- Flytta ut allting från mitt rum
- Spackla, slipa och måla om sovrummet...
- Läsa klart alla papper om hur man startar eget företag
- Börja läsa teoriboken så jag kn ta körkort någon gång.
- Titta på/köp en säng, kan inte sova på en madrass på golvet längre
- Börja repetera matte c och franska
- Gör ledarskoleläxorna
- Lämna in glasögonen till optikern
- Bestämma mig om jag ska ha födelsedagsfest

Mina nya glasögon som jag fortfarande inte fixat...

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0