21.15

Hallå alla läsare!
Ligger i sängen och känner mig helt slut. Jag orkar verkligen ingenting,det är till och med ansträngande att trycka ner tangenterna... Jag ska sova om ett litet tag... när jag orkar flytta bort datorn från magen och gått upp från sängen för att borsta tänderna och sminka av mig.
Jag och Jessica var idag hos 7 olika presskontakter och plockade ut kläder till hela 4 plåtningar. Vår "lilla" runda ute i snöovädret tog lite mer än 4 timmar. Har säkert gått flera mil idag.
Nu är ögonlocken väldigt tunga. Dags att försöka komma ur sängen. Önska mig lycka till, tror nämligen att det behövs. Känns som om benen inte vill lyda...
God natt allesammans! Sov så gott och dröm sött!
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0