Mannekäng i rött

Hello! Hoppas ni har haft en underbar dag! Själv har jag haft en väldigt lång dag med mycket skratt (som vanligt). Den började 9.00 med utförsäljning av Dagmars provkollektion där jag dessvärre inte hittade något. 10.00 var jag och såg "Mannekäng i rött" en svensk thiller från 1958 på Bio Victor. Ibland är det väldigt roligt att lära kursen Flärd och Film på universitetet. :) Efter filmen blev det lunch och en shoppningtur med Stefanie. Köpte en massa saker inför kyrkans julkonsert. Och sen från kl 16.00 fram till 21.30 har jag varit i kyrkan och dekorerat scenen. Nu är det bara 2 dagar kvar till julkonserten! Ni har väl inte glömt bort att köpa biljetter? :)
Nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon :) God natt allesammans!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0