Dagen

God morgon!
Hoppas ni har sovit gott för själv har jag sovit som en stock. Det var riktigt jobbigt att gå upp ur sängen imorse, men tack och lov gick det tillslut så nu sitter jag äntligen på jobbet igen, fast idag blir det inte lika lång dag här som igår. Så här ser dagens schema ut :)

9-10.15 Vara på studion och göra klart allt efterarbete
10.30 Vara på Presskontakterna och lämna tillbaka kläder
11.00 Lämna kläder hos EKPR
Fram till 11.45 kolla på lite kläder i olika butiker inför Julkonserten
11.45 Vara på Citykyrkans konditori och vara på en jullunch med kyrkans företagare
13.00 Kolla på dekor till julkonserten i SVT:s  rektvisitaförråd
15.00 Kolla på kläder till julkonserten i SVT:s klädförråd
19.00 Ungomsmöte!


Det här var min dag i korta drag... Nu måste jag sätta igång med att returnera alla kläder. Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0