Inte enligt planerna

Haaallluuu!
Nu är jag äntligen hemma! Vilken dag det har varit. Pust. Nästan ingenting gick som jag hade tänkt och planerat. Skulle på Oriflames pressfrukost men den fick jag hoppa för att jag skulle kunna hämta ut min beställning från HM på posten. Skulle på Max factors presslunch men den fick jag oxå hoppa eftersom dagen plåtning blev inte riktigt som planerat. Sen var tanken att jag skulle på invigningen av Happy socks butik men även det fick jag hoppa för att jag hade ingen lust att komma dit med blött hår efter träningen. Aja. Dagen ingen inte som planerat men det gör inte så mycket. Det blev trots allt en riktigt bra dag. :)


Dagens plåtning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0