Dagens

God morgon! Hoppas ni har sovit gått för det har jag! :)
Idag ska jag till universitetet och registrera mig till kvällskursen Kläder, kropp och identitet I som jag ska gå i höst, och förhoppningsvis ta en kopp kaffe med Mikael när jag ändå är där och han på biblioteket. Stackare har 2 tentor att göra den här veckan så vi hinner knappt ses någonting, så det gäller att ta vare tillfälle man får. :)  Sen blir det pressmöte på Berns, fika med Ella och till kvällen ska jag sova över hos min älskade syster.
Nu måste jag göra mig iordning.
Ha en underbar dag!

Förra veckan var jag på Berns under fashionweek, nu blir det Berns igen fast denna gång är det ett pressmöte med Sally Hansen som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0