Inspiration och motivation - Tack!

Suck. Försöker ta tag i mina läxor men det går sådär måste jag säga. Känner mig så omotiverad. Måste påbörja min smyckeskollektionen i designen, skriva en uppsats om Sally Mann (en fotograf) i nutida konsten, läsa en massa artiklar om arbetslösheten i svenskan, göra hen slags hemtenta i matten, påbörja ett fördjupningsarbete i historian och skriva en årsredovisning i ung företagsamhet. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Blir matt så fort jag tänker på alla läxor... Gode Gus. Jag behöver inspiration och motivation....

Här är lite bilder som Sally Mann tagit:









Kommentarer
Postat av: elina

vad är det för hemtenta i matte?? har jag missat nåt?

2010-04-26 @ 21:48:45
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0