En slapp Elin

Nu är min dator hemma igen! :) Det var något fel på moderkortet och lite så, men nu har skolans datatekniker fixat lite så nu fungerar den... nästan som den ska. Lite dokument är spårlöst borta, hittar bara genvägar till dokumneten som inte går att öppna. Får gå tillbaka till honom imorgon igen. Tror att han är lite smått trött på att jag kommer till honom stup i kvarten, för så fort jag kommer in säger han "Hej Elin, så du är här igen" med en tröttsam blick och ett lätt suckande. Stackarn.

Jag sitter här i köket och gör ingenting. Har tusen saker jag måste göra egentligen. Jag måste tvätta, städa och främst av allt måste jag plugga. Har flera inlämningar imorgon, men jag orkar inte börja. Usch. Jag skulle behöva sova, men arbeterna måste bli klara idag. Suck.
Nej, här blir inga läxor klara... nu måste jag börja plugga.
Önska mig lycka till!
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0