Semester och hembiträde, tack

Är hemma. Åkte hem efter provet i naturkunskapen, skulle inte orkat vänta i 2 timmar på en 40 minuters franskalektion. Känns som jag är på väg att bli sjuk. Jag får verkligen inte bli sjuk nu, har alldeles för mycket att göra. Rummet måste städas igen, kläder måste tvättas, och läxorna måste göras. Jag drunknar snart i mina läxor. Skulle behöva anställa någon som skulle kunna städa och tvätta åt mig, så jag skulle kunna fokusera helt på läxorna. Någon som känner sig manad?

För er som inte som inte känner mig så väl är jag så oerhört pedant. Jag klarar inte att ha oordning. Blir oerhört stressad och får nästintill panik. Det komiska är bara att här hemma är väldigt stökigt, inkulsive mitt rum. Vet inte riktigt hur det gå ihop...  De säger emot varandra. Men så är det.

Skulle behöva åka på semester. En vecka där jag kan koppla bort jobbet, skolan och mitt stökiga rum.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0