Kladdig?

Det är inte sant. Det gick bra att baka, smeten blev kanongod. Satte in kakan i ugnen och satte på mobilens timer. Det skulle bli en succé, min kladdkaka. Men nej, vad tror ni händer? Mobilen ringer aldrig! Jag satt framför datorn och litade blankt på mobilen. Efter ett tag ropar mamma i vardagsrummet att jag kanske ska ta ut kaka. Men då var skadan redan skedd. Kladdkakan blev ingen kladdkaka utan en helt vanlig chokladkaka med lite chokladbitar i. Den är för torr. Kladdkaka ska vara kladdig. När jag för en gång skull bakar, jag som avskyr det, blir kakan inte kladdig.
Hopp, men till glass blir det nog gott i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Mikael

Haha, nä stackare. Du som hade ansträngt dig och allt, fast du inte gillar att baka.

2009-09-22 @ 18:50:23
Postat av: Hannah

Jag sa ju att du skulle vänta på mig <3 haha

2009-09-22 @ 20:28:59
URL: http://inopportun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0