Kanon!

Nu när min franska är klar och jag väntar på att mikael ska bli det med sin ekonomiuppgift, kan jag berätta hur dagens alla möten gick.
Möterna gick kanonbra! Det beslutades om att jag, Elli och Marcus kommer bli värdar för hela Designday. Det är vi som kommer att hälsa alla välkomna m.m. Sen kommer vi ge förslag på hur industirarnas utställning kommer se ut, ordna med press, skriva pressreleaser osv. Vi kommer få massor att göra, men oj vad det kommer bli kul! :D Redan om 2 veckor måste vi gjort ritningar och skisser på hur industi.utställningen kanske ska se ut.
Jag hoppas jag ser så många av er på DesignDay, så skriv upp 6 november i era kalendrar eller mobiler (man vet inte i dagens samhälle) så ses vi!

Hoppas Mikael är klar med sina uppgifter, för vi måste åka nu.
Puss!

Qite - ett gammalt projekt på DG.

 

Elli

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0