Historialektion

Tjolahoppsan!
Sitter på historalektionen. Sista lektionen för idag. Är helt slut i huvudet. Reella tal som ska förkortas blandas tillsammans med antiken. Min hjärna behöver time out. Känner att jag börjar förenkla antikens Grekland med hjälp av konjugatregeln. Är helt snurrig i huvudet. Jag behöver semester, speciellt efter den här dagen, den här veckan. Så om det är någon som vill sponsra mig med pengar till en resa eller bara ge mig en resa till ett varmare ställe än Sverige, så är tar jag emot det mer än gärna.

Om 20 minuter, när min historialektion har slutat, måste jag skynda mig hem för att vara barnvakt åt mina småsyskon. Jag undrar hur jag ska orka det...

I Paris för ett år sen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0