Dennisos

Hej mina kära läsare! Hur har er dag varit?

Min dag har varit väldigt lång (kom hem nu) men annars ha den varit riktigt bra. Jag har fått mycket gjort. Jag har fikat med pappa och småsyskonen, varit i skolan och lyssnar på en samma presentationer, jobbat på studion, ätit middag med Mikael på Dennisos och varit på ett möte i kyrkan för alla som hjälper till inom musikarbetet. Sen när mötet var slut fick jag vänta på mina bröder som satt och kollade på matchen mellan… Jag har aldrig riktigt förstått mig på fotboll. Varför är det så populärt att titta på män som springer på en grön plätt och sparkar på boll?

Nu ska jag sova. God natt!

 

Min älskade Mikael

 

 


Kommentarer
Postat av: Mikael

Haha, vad tjock jag ser ut. Inte bra. Måste vara all gräddsås.

2009-09-17 @ 00:31:20
Postat av: Elin

Haha nej, inte alls. Du är jättefin :)

2009-09-17 @ 07:09:53
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0