Tommy 24 år

Igår var jag på party i stockholmsförorten Uppsala. Tommy fyllde 24 år. Det var en väldigt trevlig fest med mycket skratt.
Här är lite bilder från festen. Vi var några fler på festen än det syns på korten. Mikael var såklart där, men han spelade tvspel inprincip hela kvällen. Socialt. :P

Nu måste jag göra mig iordning. Har söndagsskola idag.
Ha en underbar söndag! Och glöm inte ställa tillbaka klockan en timme.
Love


Sara, Amanda, Tommy, Malin och jag i min nyinköpa tunika som jag gjorde om lite. Kan lägga upp en bild på den senare.


Nu är du med i bloggen Gustaf


Tårtan


Grattis Tommy!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ehrmm....nu har jag iofs. tjatat ganska mycket men....du får gärna ta bort just den bilden, heh.

2009-10-25 @ 11:16:06
Postat av: Ester

Världen är liten... Han är min kusin!

2009-10-25 @ 19:00:02
URL: http://metrobloggen.se/ester

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0