Pluggis

Sitter och dricker te med Mikael i min säng. Är så trött att jag skulle kunna somna sittandes.
Det är inte så ofta längre som jag träffa pojkvännen min. Han har massor att plugga. 3 tentor de närmaste 2 veckorna. Det kan inte var lätt att vara i hans kläder och plugga 200% på stockholms universitet och sen ha tid över till mig... Känner mig elak som jämt klagar på honom att vi aldrig ses. Det kan inte lätt att ha mig som flickvän. Vill bara säga att jag älskar dig, Mikael. Och att jag verkligen uppskattar att du tar av din tid för att träffa mig.

Nu ska jag vara lite social innan mitt te kallnar.
Love

http://photos-g.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v195/68/93/829540135/n829540135_2669672_9717.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0