Miljövänligt

Sitter på vår designlektion. Vi ska vara med i Design Open, en designtävling. Uppdraget är: "Utveckla produkt, tjänst, eller koncept för våra rullande transporter som påverkar människors vilja att resa och frakta miljövänligt". Så tråkigt uppdrag! Blir helt matt när jag tänker på det. Och varför just miljövänligt? Det är så uttjatat! Miljövänligt hit, miljövänligt dit. Jag blir så trött. Jag orkar inte försöka rädda världen från miljöförstöring idag.
Är det bara jag som tröttnat på att allt ska vara miljövänligt?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4e/Nuclear_Power_Plant_Cattenom.jpg


Kommentarer
Postat av: Brille

Ja, fy fan för miljön! Fram med kärnkraftverken!

2009-10-07 @ 11:38:32
URL: http://brilles.blogg.se/
Postat av: Mikael

Tack, jag är också sjukt trött på miljön! Letar medvetet efter produkter som inte är miljömärkta... Så låt lägga ner alla kärnkraftverk och börja elda kol istället!

2009-10-07 @ 12:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0