Måndag

Denna skoldag har varit så otroligt lång. Är helt slut i huvudet. Men nu är jag hemma. Äntligen. Det tog över en timme och 30 minuter innan jag stod innanför dörren här hemma. Om jag hade ringt min mamma direkt efter franskalektionen skulle jag gått åka bil hem. Missade henne med 15 minuter. Jaja, jag fick i alla fall lite gjort på tuben hem, Läste igenom ett häfte om romarriket, egentligen var det två häften som jag läste, men ögon gick i kors av trötthet att jag inte kommer ihåg vad texten handlade om.
Man kanske skulle sova en stund. Fast jag borde egentligen sätta mig och plugga. Nej, jag ska nog äta mat, sova en stund och sen plugga. Magen kurrar. Hoppas det finns någon färdiglagad mat(!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0