Knack, knack

Nu är jag trött på att plugga. Vill gå och lägga mig och fortsätta imorgon. Men det är lite förtidigt för att jag ska kunna somna. Jag är klar med matten pch 2 labbrapporter. Sen har jag påbörjat bildanalysen, pm:et och fördjupningsuppgiften i naturen. Nu ska jag sätta mig och läsa lite i naturkunskapsboken.

Mitt lilfinger har börjat värka igen... :( Hoppas det går över snart. Fingert knäpper även högt när jag börjer på det. Det låter som någon knackar på en dörr. Ska det verkligen vara så här? Det känns obehagligt. Känner mig lite orolig.


http://www.barnbokhandeln.com/img/p/1734-267-large.jpg

En bok som jag älskade att läsa när jag var liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0