Frusen

Sitter jag i min säng med en massa kuddar, mitt duntäcke, en värmekudde på fötterna och en varm kopp te. Jag fryser... fortfarnade. Har suttit här sen jag kom hem runt 18.00. Jag skulle inte behövt sitta här om det inte var för det ruggia höstvädret. Känner mig lite snuvig nu också. Varför bor man här i Svergie?!
Jaja, tack och lov har jag en gullig mamma. Mammor är riktigt bra att ha. De vet exakt vad som behövs för att få en på bra humör. Mamma stoppade om mig (Det är inte bara småbarn som behöver sånt utan även18-åriga Elin Freiman), värmde en vetekudde, gjorde te och micrade en pirog till mig.


Nu ska jag försöka börja på naturkunskapen... Gode Gud.

Ha det så bra!
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0