Bollnäs

Nu är jag äntligen hemma! Det blev en riktigt lång dag idag. Åkte från Stockholm kl 9 och kom tillbaka 14 timmar senare. Vi var i Bollnäs och plåtade för Nordic gym och inte Borlänge som jag trodde vi skulle till.
Jag gjorde allt mellan himmel och jord. Höll reflexskärmar, blåste med hårfön, flyttade runt på lampor, rättade till modellernas hår osv. Det gick riktigt bra måste jag säga. Angelica tog mycket fina bilder. De filmade även under hela plåtningen, så om backstagefilmen kommer upp på nätet kommer ni se mig blåsa med en hårför...

Tänkte lägga upp lite bilder från dagens plåtning, men min dator kan inte läsa kamerans minneskort. Det får bli någon annan dag helt enkelt. Nu ska jag äntligen sova. Kommer somna så fort jag lägger mig. Jag är helt slut.

Imorgon åker jag till skolan trots att jag har höstlov. Ska sitta och jobba med Eventuell.
God natt!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0