Bakad potatis

Jobbet gick bra. Men det var riktigt streesigt att få iordning allt tills pressvisningen skulle börja. I den här ranschen kan verkligen allt hända... 10 minuter innan allt folk skulle komma, kom min chef fram till mig och bad mig cykla hem till henne för att hämta lite material till alla goodiebags i det snöblandade regnet. Stressigt värre var det. Jag skulle från strandvägen till fältöverten och tillbaka innan alla skulle komma.Men jag hann tack och lov. Kände mig som Anna i Djävulen bär prada... 
Nu sitter jag i skolan och äter en bakad potatis med skagenröra. Jag måste skynda mig att äta upp, om 10 minuter är det mössutprovning! :)




Kommentarer
Postat av: Angelica

Desamma, desamma.. :)



Kram /A

2009-10-13 @ 15:24:09
URL: http://angelicatjernstrom.blogg.se/
Postat av: Mimi ♥

Ja visst är den! Lätt bäst :D Synd bara att den är slut nu :/

2009-10-13 @ 16:44:18
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0