Svts rekvisitaförråd

Vilket schema. Vilken dag. Har inte haft en lugn stund på hela dagen förrän nu. Semester? Ja tack! Jag är helt slut och veckan har bara börjat. Imorgon är det 2 inredningar som ska göras, på onsdag modeplåtning och på torsdag och fredag är det inredning som ska plåtas igen. Det är som sagt fullt upp på jobbet. Men det är så otroligt roligt så det är värt allt slit. Jag har den bästa praktiken man kan ha. :D

Idag var jag med söta Elizabeth på SVTs rekvisitaförråd. Jag har nog aldrig sett så mycket möbler i hela mitt liv på ett och samma ställe. Det var helt sjukt! Tyärr fick jag ingen bild på hur det såg ut. 'Men här har ni en på Elizabeth.
Nu ska jag städa.
Love


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vart ligger deras rekvisita förråd. Jag har sett bilder från Universal (filmbolaget i USA rekvisita förråd och där kan man nästan ha loppis så mycket roligt hade de)

2010-07-25 @ 15:54:07
Postat av: Elin

Sv: De ligger ute i värtahamnen :)

2010-07-25 @ 21:35:37
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0