Stockholm fashion week

Nu är jag hemma. Det blev en lång dag...
Nationella provet blev jag inte så nöjd med, men resten av dagen var riktigt rolig. Jag gick på fyra olika pressvisningar, KappAhl, Lindex, Rusta och Hemtex. Är helt slut nu. KappAhl hade den bästa maten, Rusta det bästa godiset, hemtex den mysigaste brassn och Lindex bästa pressgåvan. Träffade även Emma Wiklund på Lindex. Hon var verkligen hur trevlig som helst. Tyvärr fick jag ingen bild på henne... Det får bli nästa gång.

Lägger upp bilder lite senare på allt jag fick med mig hem.
Love


KappAhl har fått en hel del fina saker. Som dessa sandalder. Tyvärr kommer de inte ut förrän i mars... Det är bara att vänta.


Lindex hade en så fin pressvisning



Fick en egen karamellstrut på Rusta


En trött Elin på Hemtex pressvisning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0