Söndag

Nu är jag hemma från en lång dag i högklackade skor. Mina fötter är trötta och i desperat behov av lite massage. Jag var varit på gudstjänst, lunchat med Mikael, gått på ledarskolan, handlat en farsdagpresent, fikat och gått på promenad med Mikael. Vi firade 1 år och 3 månader idag. Kan knappt tro det själv.
Vet ni förresten vem vi såg på café fåtöljen? Ingen mindre än Peter Siepen. Haha, andra gången jag sett honom där. Han har bara för rolig klädstil.

Halvbra bild på mig, Mikael blev i alla fall bra ;)

 

Stockholm är bra vackert. Synd bara att det är inte är mer upplyst...

 

 


Kommentarer
Postat av: Direktörn

Snygg du är baby.

2009-11-08 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0