Överraskning

Godmorron, gormorron, gomorron! (läs med göteborska)
Välkommen upp till en ny morgon! :)

Idag på jobbet ska jobb läggas ihop, kläder returneras, texter skrivas och priser ringas in. Det är mycket att göra, men det kommer gå galant. Men det var inte det jag tänkte berätta egentligen.

Jag glömde berätta att jag var och överraskade Mikael på biblioteket igår. Han visste ingenting, det var så roligt att se. Jag och Mikael hade pratat på mobilen en stund innan och berättade att jag skulle shoppa. (Jag måste bara säga att jag redan hade tänkt överraska honom innan jag bad honom ringa.) Mikael försökte verkligen få mig att åka till honom men jag sa att shoppning går före allting och det skulle ta ett bra tag. Sen försökte jag fråga så smidigt jag kunde exakt vart han satt på universitetsbiblioteket. Jag la på telefonen gick in på Topshops outlet på Grev Turegatan och köpte 2 par stumpor och en klänning/ett fodral. Bild kommer senare. När shoppingen var klar åkte jag till universitetet och letade reda på Mikael.
För er som är intresserade va han tyckte, kan ni läsa om det härMikaels blogg.

Nu ska göra mig iordning.
Love

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/1117955/images/2009/vi_56679279.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0