Nicole gästbloggar

Hallåå alla bloggläsare på elins blogg! Kul att ni tittar in här.

Elin vill att jag ska skriva att hon är vacker men det var väl ingen nyhet så det blir lite tråkigt, istället vill jag säga:
Tack elin för att jag fick låna din penna till provet.

Vad gör Elin nu då? Här får ni lite av hennes konversation med Elina just nu.

Elin- Åh vad kul!
Elina- Sandraa
Elin- så fick jag ett svar, jag ba hur tänker man, jag ba jag kan tyvärr inte, det är bara Ulrika som tycker om mig...

Mer kunde jag inte skriva för Elin fattade vad jag gjorde..typiiiiiskt. Aja, vet att ni längtar tills nästa gästblogg by me men ni får väl hoppas att jag lyckas komma åt Elins dator när hon minst anar det ;)


Min blogg är inte lika rolig om elins men ni som inte har något bättre för er kan ju gå in dit och lyssna på lite uppiggande musik, klicka HÄR

Ha en bättre dag än mig allihopa, för vissa som går på en jääättebra skola (hör ironin) slutar 16.50 (!!!) idag.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0