Mikael tröja

Här har ni med mig utanför slottet. Kände mig som en turist när mamma tog detta kort. Men jag behövde ha en bild på min fina outfit. :P Har nämligen Mikael t-shirt på mig idag. Det är bra att ha en pojkvän som man kan låna kläder från.

Ett tips till er alla som går med högklackat: Skippa klackarna när/om ni ska till gamla stan. Det är så sjukt jobbiga att gå på kullerstenar. Ni slipper riskera att vrika fötterna och sen mår även klackarna bättre...

Kappa från Acne, t-shirten är Mikaels (lee), svarta jeans från H&M och stövletterna kommer från Tamaris.

Hade även röda läppar dagen till ära.

 

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/1117955/images/2009/bild-219_55562301.jpg

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0