Mässa och mat

Jag är hemma! :) Det gick riktigt bra på mässan. Träffade en massa niondeklassare som verkade väldigt intresserade. Efter gymnasiemässan åkte jag, Brille, Elli och Danne (Ellis pojkvän) till Jensen Böfhus på vasagatan. Härligt med lite mat efter en jobb. Det blev mycket prat om ananas och andra söta frukter...
Snart är det dags för jobb igen... Ska vara barnvakt åt mina småsyskon ikväll. Önska mig lycka till, så att jag inte bryter ett till finger ;) Det var förra gången jag barnvakt som mitt finger bröts.
Love


DGs monter


Brille in action


Elli kom efter ett tag... långt tag ;)


Danne och Brille verkade ha det väldigt trevligt på Jensen


En trött Elin


Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: pepparkaksglass? helt underbart :)



Hoppas det gick bra med syskonen ;) kram!

2009-11-22 @ 09:34:09
URL: http://vickywoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0