Hannah bloggar för första gången i elins blogg

Hur coolt är inte det här! Jag får skriva i Elins blogg. . . :P

Så snäll som elinpelin är så låter hon mig få sova här ikväll.. Min gubbe ligger inne på sjukhuset igen. Han opererade ut halsmandlarna i lördags och i natt kräktes han blod, mysigt eller hur?  Så hela dagen idag har vi åkt mellan sjukhus. Det är himlans kul att vakna på morgonen och åka iväg mot sjukhuset på tom mage, oborstade tänder och osminkad. Yes. That is My life. Som tur är älskar han mig även fast jag ser ut som en kråka - det är det viktiga :)
Nu letar elin efter popcorn åt oss, vi kanske ska ta oss en titt på "sex and the city" och prata skit. Vilken mysig kväll detta kommer att bli, woho och jippi :)

//The one. The only. The Hannah <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

söta bilder. snygg underskrift du har förresten=)

2009-11-27 @ 14:20:11
URL: http://camillabrostrom.bubbleroom.se
Postat av: hannaH

Tack för allt elin :) <3 Love you

2009-11-27 @ 22:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0