Glasögon

Hallå allihopa!
Nu är jag hemma efter ännu en lång dag. Är helt slut. Tror att jag ska gå och lägga mig nu...
Här har ni lite bilder från dagens två pressvisningar. Var på Indiskas och Synsampressvisning som jag berättade innan. Det var riktigt fina saker. Börjar längta till våren och alla kläderna. :)
Love


Smygtitt på Indiskas vår


Jag och modellen Vendela på Synsams pressvisning. Hon har designat otroligt fina glasögon och fick välja ett par (de som jag har på mig):D ... så snart kommer de på posten. Längtar. Vendela var hur trevlig som helst.


I goodiebagen från Synsam fick jag: en bok om make up som Vendela skrivit, presentkort på 300 kr, duoögonskugga från Elisabeth Arden, travelkit och en nyckelring med en putsduk i... och inte att glöm ett par glasögon :)


Från Indiska fick jag en väska, kanelkaffe och ingefärakarameller



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0