Gästblogg

Jag har tappat all respekt för ekonomi, både för disciplinen och för dess utövare. Sitter och tentapluggar genom att titta på s.k. a-studenters tidigare tentor och vad de svarat på olika frågor. Och generellt har svaren varit pissdåliga men ändå genereat full poäng; de har kladdat ner precis allt de vet om marknadsföring huller om buller i en total avsaknad av stringens. Som jurist tar man sig för pannan, hade man skrivit så på en juridiktenta hade man fått en stor fet nolla i rött, följt av en arg s.k. smiley... vad man kallar det då, angrey?

Desto trevligare var att jag fick hem rören jag beställde för ett halvår sen (känns det som), alltså rören till gitarrstärkaren jag restaurerar. Av någon anledning ville det inte funka ändå. Den funkade ju förut, så jag vet inte vad som fallit sönder den här gången. Men det är okej antar jag, har blivit mitt hobbeyprojekt, så det är kanske inte längre målet utan resan som är det roliga.

Nä, flingor och en family guy på det här kanske?

You know you love me
XoXo

//Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0