DesignDay är över

Vilken dag! Det har nog varit en av de hektiska dagarna i mitt liv! Är helt slut. Telefonen har ringt stup i kvarten, sakar har fattats, lärare som vill att man ska göra vissa saker osv. Men trots allt detta blev DesignDay riktigt lyckat måste jag säga. Hoppas alla andra som var där tyckte det med. Tror att DesignDay aldrig varit bättre.
Den här dagen kunde ha gått hur som helst om det inte var för våra hjältar/funktionärer. De har hjälpt oss med allt, från att handla, bära stolar till att göra goodiebags. Tusen tack till: Ella, Charles, Felix, Micke, Ellen, Christofer, Elias, Anton, Erik m.m. Ni var helt underbara! Och inte för att glömma Elli och Brille, ojojoj, vilka underbara medarbetare jag har! Vi är bäst, helt klart! Love you guys! <3

Fler bilder läggas upp när jag fått de från vår fotograf.
Love

Elli jobbar på förfullt med powerpointen

 

Det gjordes nog 700 goodiebag

 

Några av våra funktionärer

 

Ellen, en riktig pärla, satt och häftade ihop massa papper.

 

Ett stressat men glatt Eventuellgäng :)

 

Catwalken

 

Dieselverkstaden under uppbyggnaden av utställningen

 

Lampor byttes ut

 

1:ornas husmodeller

 

Jag och några killar fick skynda oss till matbutiken och köpa 20 paket salta pinnar, 30 flaskor mineralvatten/cider, 900 plastmuggar och 5 leksaksbilar.

 

Erik, Christofer och Elias

 

Christofer och Micke leker med bilarna

 

Trappan belystes

 

En massa folk

 

 

Elli med sin pojkvän Danne. De var så fina tillsammans :)

 

En dålig bild... Men här är en bild på kvällens paljettflickor/värdar ;).

 


Kommentarer
Postat av: elli

Vi var bäst, DesignDay var bäst! Nästa event blir ännu bättre ;) love you too! <3

2009-11-07 @ 00:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0