4 biljetter

God morgon!

Elli, om du bad för mig så tror jag att det hjälpte. ;) Känner mig mycket bättre från igår. Jag varken skakar eller kallsvettas längre och sista gången jag spydde var i igårförmiddg. Jag ska nog försöka ta mig till skolan idag...
Elli och Marcus ringde mig för ett tag sen. De var redan i skolan och förberedde. De är helt underbara! DesignDay kommer nog bli kanon! Förresten... jag har 4 biljetter (3 om Mikael kan komma) till DesignDay och modevisningen som är kl 18.00, om det är någon som vill gå är det bara att ringa mig så fixar jag det.
Love

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/1117955/images/2009/img_5365_56320943.jpg

Vi är ju Eventuell :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0