2009.11.03

Hemma! Äntligen. Vad jag längtat efter min säng. Det har varit en innehållsrik dag idag. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Men jag kan väl ta dagen i ordning. Ska försöka korta ner det så mycket jag kan, så ni slipper läsa så mycket...
Dagen började med sovmorgon, det var underbart. Gick upp någon gång runt 8 och gjorde mig iordning för att åka till SÖS. Åkte till SÖS runt 11. Väl inne hos läkaren fick jag reda på att jag måste röntga handen igen. Kul. Tror att det är tredje gången nu. Efter läkarbesöket åt jag och mamma en snabb lunch på sjukhuset för att sen åka till Stadsmissionens huvudkontor, där jag skulle hämta upp lite bössor och broschyer till DesignDay. Sen blev det en lång mattelektion med tangenter och sekanter. Matte C är rätt roligt. :)

Jag och Mamma utanför slottet

 

Stockholm i mitt hjärta.

 

900 broschyrer och 2 bössor från Stadsmissionen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0