Skor!

Hallå alla glada människor där ute

Hade tänkt skriva i bloggen igår, men det sket sig, så jag gör det nu istället. Igår var en riktigt bra dag. Jag assisterade stylisten Eva Lindh på en plåtning för tidningen MAMA. Det var höstkläder för hela slanten. Började faktiskt längta till hösten då man får klä på sig lite extra. Jag älskar höstmodet med sina härliga koftor, halsdukar och vantar. Sen, pricken över i:et, grädden på moset, köpte jag ett par skor! Äntligen har jag hittat ett par som jag verkligen tycker om.

Nu sitter jag i skolans korridor med en Rasberry Roit och väntar på att franskan ska börja. Jag var tvungen att köpa en. Det är ju fredag och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0