Random

Jag är utmanad av min söta Victoria att skriva 7 random saker om mig. Enjoy.

  1. Jag har en otroligt dålig vana att pilla bort nagellack från naglarna och speciellt när jag precis målat dem.
  2. Jag har en förmåga att kläcka ur mig lite vad som helst, det är bara att fråga min syster om allt knäppt jag sagt. Hon skulle säkert kunna skriva en hel bok om alla mina kommentarer.
  3.  När jag var liten ville jag bli konstnär, chef och prinsessa.
  4. Jag har en tendens att alltid somna framför tv:n.
  5. Min kalender har en stor del i mitt liv. 
  6. Jag har svårt för offentliga toaletter och speciellt duschar. 
  7. Jag har ett stökigt sovrum men klarar inte av oordning.
Victoria, hoppas du är nöjd nu ;)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Mycket nöjd :)

2009-05-25 @ 09:57:53
URL: http://vickywoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0